STANDARDNA OPREMA:
- Kubota 3 valjni vodno hlajen diesel motor, 37 kW (50 KM)/ 42 Kw (58 KM)
- DOC in DPF za skladnost s standardom emisij Stage V
- Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
- Visokotlačni pogon HD-plus
- Pnevmatike 15.0/55-17 AS, offset +85
- HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
- SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
- ECO Mode
- Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
- Original Schäffer osi, široka zasnova
- Teleskopska roka z drsnimi elementi Ferro-Form
- Nagibni cilinder dobro zaščiten v teleskopski roki
- Elektronska tlačna razbremenitev hidravličnih spojk
- Kombiniran oljni hladilnik
- Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja, ter servisna in parkirna zavora
- Zglobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
- Zaščitni sistem za varnostno streho
- LED delovne luči na varnostni strehi: 1 x na roki; kabina: 2 x spredaj, 1 x zadaj
- Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
- Delovna hidravlika 51 l/min; opcijsko 60l/min
- Nastavljiv volanski obroč
- Števec delovnih ur, števec vrtljajev, merilnik goriva ter merilnik temperature
- Protiutež na zadnjem delu in vlečna kljuka
- Protiutež 110 kg, nameščena pod šasijo zadaj
- Široka šasija
- Stikalo Voznik-na-vozilu
- Hitro zamenljiv SWH priklop s hidravličnim zaklepanjem
SCHÄFFER SISTEMI
HIGH TRACTION FORCE
Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.
PREDNOSTI:
- Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
- Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
- Večje udobje vožnje, hitrejše delo
SCHÄFFER POWER TRANSMISSION
Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.
PREDNOSTI:
- Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
- Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
- Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
- Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
- Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)
ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.
PREDNOSTI:
- Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
- Manjša obremenitev s hrupom
- Do okolja prijaznejša uporaba
Brez omejitev zmogljivosti