Schäffer na letošnji Baumi predstavlja 5470 Z, nov kolesni nakladač v razredu 0,8 m 3 . Popolnoma preoblikovan stroj ima spremenjeno geometrijo ogrodja s kinematiko Z, kar omogoča optimiziran pogled na pritrditve, kot so zemeljska lopata in vilice za palete. Prostorna nova kabina prav tako pripomore k boljši vsestranski vidljivosti. 5470 Z, ki tehta pet ton, izpolnjuje vse zahteve stopnje emisij izpušnih plinov stopnje V in tako znatno zmanjša emisije onesnaževanja.
Novi nakladalec na kolesih poganja motor Deutz s 45 kW (61 KM), na voljo pa je tudi 55 kW (75 KM). Obe oceni moči dosegata stopnjo emisije izpušnih plinov stopnje V z uporabo dizelskega oksidacijskega katalizatorja in filtra za delce z dizlom, kar prinaša znatno zmanjšanje delcev saje in dušikovih oksidov okoli stroja.
Največja vidljivost je bila ključni dejavnik pri prenovi ogrodja in kabine. Nizek sprednji del in ozka noga v kombinaciji z dvignjenim sedežem voznika zagotavljata idealen pogled na pritrditev. Višina dviganja nakladalca je 3,25 metra z dvižno silo 3,6 tone. Posebno močna Z kinematika na valju orodja zagotavlja visoke sile prebijanja. Nova kabina je bolj prostorna in nudi več prostora za vkrcanje in delo.
Zelo visok delovni tlak 510 barov v pogonu zagotavlja visoke potisne sile in izboljšano okretnost, kar prinaša večjo učinkovitost in varčno porabo goriva. Standardna hitrost je 20 km / h, stroj je na voljo tudi s 30 km / h kot možnost. Dolgoročni prihranki stroškov so mogoči zaradi Schäfferjeve standardne večkapne zavore, ki deluje v oljni kopeli in je hermetično zaprta, kar zmanjšuje vzdrževanje na minimum. Delovna hidravlika ima izhod 65 l / min z možnostjo povečanja na 74 l / min pri večjem motorju.
Visoka vlečna sila (HTF) in Schäfferjev prenos moči (SPT) prinašata tehnične novosti in dodatno udobje v vožnji. HTF samodejno uravnava potisk, tako da lahko nakladalnik poda največji potisk tudi v visoki prestavi. To odpravlja potrebo po prehodu v prvo prestavo, na primer pri vožnji v kup gramoza. SPT je elektronsko reguliran pogon, prilagojen navoru dizelskega motorja, zato se obratovalni stroški zmanjšujejo, ko se poraba dizelskega goriva zmanjša. Izbirni potenciometer deluje kot tempomat in nakladalnik samodejno in neodvisno od hitrosti motorja ohranja konstantno hitrost - še posebej priročen je pri delu z metlo.
Več o nakladalniku TUKAJ