STANDARDNA OPREMA:
- Deutz Turbo 4 valjni vodno hlajen diesel motor, 75 kW (102 KM) / 95 kW (129 KM)
- DOC, SCR in DPF skladnost s standardom emisij Stage V
- Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
- Visokotlačni pogon HD-plus
- Pnevmatike 18-22.5 MP590, offset -50
- HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
- SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
- ECO Mode
- Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
- Delovna hidravlika 106 l/min; opcijsko 125 l/min (Flow sharing), 145 l/min (Flow Sharing and Load Sensing, samo 95kW verzija)
- Proporcionalni upravljanje dvižne roke
- HD planetarne osi z blokado proti zdrsu, (8-lukenj)
- Zadnja nihajna os
- Teleskopska roka z drsnimi elementi Ferro-Form
- Nagibni cilinder dobro zaščiten v teleskopski roki
- Elektronska tlačna razbremenitev hidravličnih spojk
- Kombiniran oljni hladilnik
- Hidravlični pogon ventilatorja
- SCV-plus-kabina: zelo prostorna, najboljša ergonomija in pogled naokoli
- Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja, ter servisna in parkirna zavora
- Zglobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
- Dva volanska cilindra
- LED delovne luči: 2 x spredaj, 1 x zadaj
- Sistem cestnih luči v skladu z StVZO zakonom
- Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
- Dodatna krmilna naprava, električno preklapljanje na joystick-u
- Povratek olja brez pritiska
- Nastavljiv volanski obroč, po višini in kotu
- Števec delovnih ur, števec vrtljajev, merilnik goriva in temperature, ter nadzor motorja
- Nastavljiv naslon za roke
- Protiutež na zadnjem delu in vlečna kljuka
- Glavno stikalo baterije
- 2-stopenjski čistilec zraka z visoko učinkovitim sistemom predčiščenja
- Stikalo Voznik-na-vozilu
- Hitri priklop za kolesni nakladalnik s hidravličnim zaklepanjem
HIGH TRACTION FORCE
Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.
PREDNOSTI:
- Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
- Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
- Večje udobje vožnje, hitrejše delo
SCHÄFFER POWER TRANSMISSION
Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.
PREDNOSTI:
- Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
- Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
- Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
- Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
- Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)
ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.
PREDNOSTI:
- Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
- Manjša obremenitev s hrupom
- Do okolja prijaznejša uporaba
- Brez omejitev zmogljivosti
POŠLJI POVPRAŠEVANJE