STANDARDNA OPREMA:

  • Deutz Turbo 4 valjni vodno hlajen diesel motor, 45 kW (61 KM) / 55 kW (75 KM)
  • DOC in DPF skladnost s standardom emisij Stage V
  • Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
  • Visokotlačni pogon HD-plus
  • Pnevmatike 400/70-18 MPT, offset +40
  • HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
  • SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
  • ECO Mode
  • Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
  • ZF planetarne osi z blokado proti zdrsu (8-lukenj)
  • Zadnja nihajna os
  • Kombiniran oljni hladilnik
  • Hidravlični pogon ventilatorja
  • Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja, servisna in parkirna zavora
  • Zglobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
  • LED delovne luči 2x spredaj in 1x zadaj
  • Sistem cestnih luči v skladu z StVZO zakonom
  • Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
  • Delovna hidravlika 64 l/min, opcijsko 76 l/min
  • Nastavljiv volanski obroč, po višini in kotu
  • Števec delovnih ur, števec vrtljajev, merilnik goriva in merilnik temperature
  • Nastavljiv naslon za roke
  • Protiutež pod zadnjim delom šasije 380 kg
  • Protiutež na zadnjem delu z vlečnim priklopom
  • 2-stopenjski čistilec zraka z visoko učinkovitim sistemom predčiščenja
  • Stikalo Voznik-na-vozilu
  • Hitri priklop VL1 s hidravličnim zaklepanjem

SCHÄFFER SISTEMI


HIGH TRACTION FORCE
Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.

PREDNOSTI:

  • Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
  • Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
  • Večje udobje vožnje, hitrejše delo

 


SCHÄFFER POWER TRANSMISSION
Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.

PREDNOSTI:

  • Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
  • Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
  • Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
  • Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
  • Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)


ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.

PREDNOSTI:

  • Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
  • Manjša obremenitev s hrupom
  • Do okolja prijaznejša uporaba
  • Brez omejitev zmogljivosti


POŠLJI POVPRAŠEVANJE

Deli naprej