STANDARDNA OPREMA:

  • Nizka izvedba nakladalnika
  • Kubota 4 valjni vodno hlajen diesel motor, 18,5 kW (25 KM)
  • Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
  • Visokotlačni HD-plus pogon
  • Pnevmatike 31×15.5-15 AS, offset 0
  • HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
  • SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
  • Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
  • Original Schäffer osi, široka zasnova
  • Teleskopska roka z drsnimi elementi Ferro-Form
  • Nagibni cilinder dobro zaščiten v teleskopski roki
  • Kombiniran oljni hladilnik
  • Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja, servisna in parkirna zavora
  • Zgibni spoj brez potrebnega vzdrževanja
  • Zaščitni sistem za varnostno streho
  • LED delovne luči na varnostni strehi: 1 x na roki; kabina: 2 x spredaj, 1 x zadaj
  • Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
  • Delovna hidravlika 38 l/min
  • Nastavljiv volanski obroč
  • Števec delovnih ur, merilnik goriva, merilnik temperature
  • Protiutež 100 kg, nameščena na šasijo zadaj
  • Protiutež na zadnjem delu, z vlečno kljuko
  • Široka šasija s širokimi blatniki
  • Stikalo Voznik-na-vozilu
  • Hitro zamenljiv SWH priklop s hidravličnim zaklepanjem

SCHÄFFER SISTEMI


HIGH TRACTION FORCE

Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.

PREDNOSTI:

  • Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
  • Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
  • Večje udobje vožnje, hitrejše delo

SCHÄFFER POWER TRANSMISSION

Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.

PREDNOSTI:

  • Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
  • Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
  • Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
  • Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
  • Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)

POŠLJI POVPRAŠEVANJE

 

Deli naprej