STANDARDNA OPREMA:
- Deutz Turbo 4 valjni vodno hlajen diesel motor, 115 kW (157 KM)
- DOC, SCR in DPF skladnost s standardom emisij Stage V
- Hidrostatičen 4 kolesni pogon
- Visokotlačni pogon HD-plus
- HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
- SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
- Hidravlična hitra prestava 20 km/h ali 30 km/h s preklopom pod obremenitvijo
- HD planetarne osi z avtomatsko blokado proti zdrsu
- Teleskopska roka z drsnimi elementi Ferro-Form
- Nagibni cilinder dobro zaščiten v teleskopski roki
- Tlačna razbremenitev: tretje električno vezje
- Zadnja nihajna os
- Kombiniran oljni hladilnik
- SCV kabina. Zelo prostorna, najboljša ergonomija in pogled naokoli
- Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja
- Zgibni spoj brez potrebnega vzdrževanja
- Dva volanska cilindra
- Delovne luči 2x spredaj in 1x zadaj
- Luči in oznake v skladu s StVZO
- Z nakladalna roka s paralelnim dvigom
- Delovna hidravlika 230 l/min
- Povratek olja brez pritiska
- Nastavljiv volanski obroč
- Števec delovnih ur
- Merilnik goriva
- Merilnik temperature
- Protiutež na zadnjem delu
- Zadnja kolesa napolnjena z mešanico vode in glycola
- Nastavljiv naslon za roke
- Ciklon
HIGH TRACTION FORCE
Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.
PREDNOSTI:
- Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
- Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
- Večje udobje vožnje, hitrejše delo
SCHÄFFER POWER TRANSMISSION
Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.
PREDNOSTI:
- Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
- Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
- Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
- Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
- Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)
ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.
PREDNOSTI:
- Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
- Manjša obremenitev s hrupom
- Do okolja prijaznejša uporaba
Brez omejitev zmogljivosti
SCHÄFFER DUAL CLUTCH TRANSMISSION
Menjalnik z dvojno sklopko, ki združuje prednosti menjalnika prestavljivega pod obremenitvijo in čistega hidrostatičnega pogona. Elektronsko krmiljen pogon zagotavlja velik izkoristek stroja.
PREDNOSTI:
- Enormne potisne sile omogočajo polnjenje in tlačenje koritastega silosa brez težav
- Večino del lahko opravite v eni prestavi, kar varuje sklopko in menjalnik in tako podaljša življenjsko dobo
- Največja hitrost 40 km/h je najboljše izhodišče tudi pri izvajanju storitev
- Zmanjšana poraba goriva s povečanim izkoristkom stroja, znižanje stroškov uporabe
POŠLJI POVPRAŠEVANJE