STANDARDNA OPREMA:

  • Deutz Turbo 4 valjni vodno hlajen diesel motor, 105 kW (143 KM)
  • DOC, SCR, DPF skladnost s standardom emisij Stage V
  • Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
  • Visokotlačni pogon HD-plus
  • Pnevmatike 460/70R24 AS, offset -50
  • HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
  • SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
  • Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
  • Load Sensing delovna hidravlika 145 l/min;
  • Flow Sharing delovna hidravlika, z vključenim proporcionalnim nadzorom za krmiljenje dvižne roke
  • ZF planetarne osi z avtomatsko blokado proti zdrsu, (10-lukenj)
  • Zadnja nihajna os
  • Teleskopska roka z drsnimi elementi Ferro-Form
  • Nagibni cilinder dobro zaščiten v teleskopski roki
  • Elektronska tlačna razbremenitev hidravličnih spojk
  • Kombiniran oljni hladilnik
  • Hidravlični pogon ventilatorja
  • SVC-plus-kabina: zelo prostorna, najboljša ergonomija in pogled naokoli
  • Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja, ter servisna in parkirna zavora
  • Zglobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
  • Dva volanska cilindra
  • LED delovne luči: 2 x spredaj, 1 x zadaj
  • Sistem cestnih luči v skladu z StVZO zakonom
  • Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
  • Dodatna krmilna naprava, električno preklapljanje na joystick-u
  • Povratek olja brez pritiska
  • Nastavljiv volanski obroč, po višini in kotu
  • Števec delovnih ur, števec vrtljajev, merilnik goriva in temperature, ter nadzor motorja
  • Nastavljiv naslon za roke
  • Protiutež na zadnjem delu in vlečna kljuka
  • Glavno stikalo baterije
  • 2-stopenjski čistilec zraka z visoko učinkovitim sistemom predčiščenja
  • Hitri priklop za kolesni nakladalnik s hidravličnim zaklepanjem

SCHÄFFER SISTEMI


HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
Samodejna regulacija potiska, kar pomeni, da lahko nakladalnik vedno doseže najvišji nivo potiska tudi pri visoki hitrosti.

PREDNOSTI:

  • Tudi pri visoki hitrosti je vedno na voljo maksimalni potisk, npr. ko vozite po kupih.
  • Ni treba ročno premikati orodja, ko greste v smeri navzgor.
  • Izboljšano udobje pri vožnji, hitrejše delo.


SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)

Elektronsko nadzorovan pogon: pri vožnji v klanec ni potrebno ročno prestavljati v nižjo prestavo.

PREDNOSTI:

  • Manjša poraba goriva, zmanjšani stroški obratovanja.
  • Začetna pomoč olajša začetek dela na pobočjih.
  • Nastavite lahko različne parametre pogonskih karakteristik.
  • Varnostne funkcije: vključno s pregrevanjem in zaščito motorja.
  • Neobvezni potenciometer opravlja naloge tempomata: stroj vzdržuje stalno hitrost ne glede na hitrost motorja, še posebej pri delovanju s dozirnimi enotami za doziranje, s trosilniki slame ali mulčerji.


ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.

PREDNOSTI:

  • Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
  • Manjša obremenitev s hrupom
  • Do okolja prijaznejša uporaba
  • Brez omejitev zmogljivosti


SCHÄFFER DUAL CLUTCH TRANSMISSION
Menjalnik z dvojno sklopko, ki združuje prednosti menjalnika prestavljivega pod obremenitvijo in čistega hidrostatičnega pogona. Elektronsko krmiljen pogon zagotavlja velik izkoristek stroja.

PREDNOSTI:

  • Enormne potisne sile omogočajo polnjenje in tlačenje koritastega silosa brez težav
  • Večino del lahko opravite v eni prestavi, kar varuje sklopko in menjalnik in tako podaljša življenjsko dobo
  • Največja hitrost 40 km/h je najboljše izhodišče tudi pri izvajanju storitev
  • Zmanjšana poraba goriva s povečanim izkoristkom stroja, znižanje stroškov uporabe

POŠLJI POVPRAŠEVANJE

 

Deli naprej