- Deutz Turbo 4 valjni vodno hlajen diesel motor, 100 kW (136 KM)
- DOC in SCR skladnost s standardom emisij Stage V
- Hidrostatičen 4 kolesni pogon
- Visokotlačni pogon HD-plus
- HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
- SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
- Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
- ZF planetarne osi z avtomatsko blokado proti zdrsu
- Teleskopska roka z drsnimi elementi Ferro-Form
- Nagibni cilinder dobro zaščiten v teleskopski roki
- Tlačna razbremenitev: tretje električno vezje
- Zadnja nihajna os
- Kombiniran oljni hladilnik
- SCV kabina: zelo prostorna, najboljša ergonomija in pogled naokoli
- Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja
- Zgibni spoj brez potrebnega vzdrževanja
- Dva volanska cilindra
- Delovne luči 2x spredaj in 1x zadaj
- Luči in oznake v skladu s StVZO
- Z nakladalna roka s paralelnim dvigom
- Delovna hidravlika 145 l/min
- Povratek olja brez pritiska
- Nastavljiv volanski obroč
- Števec delovnih ur
- Merilnik goriva
- Merilnik temperature
- Protiutež na zadnjem delu
- Zadnja kolesa napolnjena z mešanico vode in glycola
- Nastavljiv naslon za roke
- Ciklon
HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
Samodejna regulacija potiska, kar pomeni, da lahko nakladalnik vedno doseže najvišji nivo potiska tudi pri visoki hitrosti.
PREDNOSTI:
- Tudi pri visoki hitrosti je vedno na voljo maksimalni potisk, npr. ko vozite po kupih.
- Ni treba ročno premikati orodja, ko greste v smeri navzgor.
Izboljšano udobje pri vožnji, hitrejše delo.
SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
Elektronsko nadzorovan pogon: pri vožnji v klanec ni potrebno ročno prestavljati v nižjo prestavo.
PREDNOSTI:
- Manjša poraba goriva, zmanjšani stroški obratovanja.
- Začetna pomoč olajša začetek dela na pobočjih.
- Nastavite lahko različne parametre pogonskih karakteristik.
- Varnostne funkcije: vključno s pregrevanjem in zaščito motorja.
- Neobvezni potenciometer opravlja naloge tempomata: stroj vzdržuje stalno hitrost ne glede na hitrost motorja, še posebej pri delovanju s dozirnimi enotami za doziranje, s trosilniki slame ali mulčerji.
ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.
PREDNOSTI:
- Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
- Manjša obremenitev s hrupom
- Do okolja prijaznejša uporaba
- Brez omejitev zmogljivosti
SCHÄFFER DUAL CLUTCH TRANSMISSION
Menjalnik z dvojno sklopko, ki združuje prednosti menjalnika prestavljivega pod obremenitvijo in čistega hidrostatičnega pogona. Elektronsko krmiljen pogon zagotavlja velik izkoristek stroja.
PREDNOSTI:
- Enormne potisne sile omogočajo polnjenje in tlačenje koritastega silosa brez težav
- Večino del lahko opravite v eni prestavi, kar varuje sklopko in menjalnik in tako podaljša življenjsko dobo
- Največja hitrost 40 km/h je najboljše izhodišče tudi pri izvajanju storitev
- Zmanjšana poraba goriva s povečanim izkoristkom stroja, znižanje stroškov uporabe
POŠLJI POVPRAŠEVANJE