STANDARDNA OPREMA:

  • Deutz Turbo 4 valjni vodno hlajen diesel motor, 105 kW (143 KM)
  • DOC, SCR in DPF skladnost s standardom emisij Stage V
  • Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
  • Visokotlačni pogon HD-plus
  • Pnevmatike 460/70R24 AS, offset -50
  • HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
  • SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)*
  • SDCT (SCHÄFFER MENJALNIK Z DVOJNO SKLOPKO)*
  • ECO Mode*
  • Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
  • Load Sensing delovna hidravlika 145 l/min;
  • Flow Sharing delovna hidravlika, z vključenim proporcionalnim nadzorom za krmiljenje dvižne roke
  • HD planetarne osi z avtomatsko blokado proti zdrsu, (10-lukenj)
  • Zadnja nihajna os
  • Teleskopska roka z drsnimi elementi Ferro-Form
  • Nagibni cilinder dobro zaščiten v teleskopski roki
  • Elektronska tlačna razbremenitev hidravličnih spojk
  • Kombiniran oljni hladilnik
  • Hidravlični pogon ventilatorja
  • SVC-plus-kabina: zelo prostorna, najboljša ergonomija in pogled naokoli
  • Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja, ter servisna in parkirna zavora
  • Zglobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
  • Dva volanska cilindra
  • LED delovne luči: 2 x spredaj, 1 x zadaj
  • Sistem cestnih luči v skladu z StVZO zakonom
  • Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
  • Dodatna krmilna naprava, električno preklapljanje na joystick-u
  • Povratek olja brez pritiska
  • Nastavljiv volanski obroč, po višini in kotu
  • Števec delovnih ur, števec vrtljajev, merilnik goriva in temperature, ter nadzor motorja
  • Nastavljiv naslon za roke
  • Protiutež na zadnjem delu in vlečna kljuka
  • Glavno stikalo baterije
  • 2-stopenjski čistilec zraka z visoko učinkovitim sistemom predčiščenja
  • Hitri priklop za kolesni nakladalnik s hidravličnim zaklepanjem

*pri verziji 40 km/h

SCHÄFFER SISTEMI


HIGH TRACTION FORCE
Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.

PREDNOSTI:

  • Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
  • Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
  • Večje udobje vožnje, hitrejše delo


SCHÄFFER POWER TRANSMISSION
Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.

PREDNOSTI:

  • Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
  • Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
  • Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
  • Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
  • Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)


ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.

PREDNOSTI:

  • Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
  • Manjša obremenitev s hrupom
  • Do okolja prijaznejša uporaba
  • Brez omejitev zmogljivosti


SCHÄFFER DUAL CLUTCH TRANSMISSION
Menjalnik z dvojno sklopko, ki združuje prednosti menjalnika prestavljivega pod obremenitvijo in čistega hidrostatičnega pogona. Elektronsko krmiljen pogon zagotavlja velik izkoristek stroja.

PREDNOSTI:

  • Enormne potisne sile omogočajo polnjenje in tlačenje koritastega silosa brez težav
  • Večino del lahko opravite v eni prestavi, kar varuje sklopko in menjalnik in tako podaljša življenjsko dobo
  • Največja hitrost 40 km/h je najboljše izhodišče tudi pri izvajanju storitev
  • Zmanjšana poraba goriva s povečanim izkoristkom stroja, znižanje stroškov

POŠLJI POVPRAŠEVANJE

Deli naprej