STANDARDNA OPREMA:
- 4-valjni vodno hlajen diesel motor Deutz TCD 2.9, 55 kW (75 KM)
- DOC in DPF skladnost s standardom emisij Stage V
- Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
- Pnevmatike 400/70-20 AS, offset -50
- HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
- SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
- Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
- HD planetarne osi z blokado proti zdrsu; (8-lukenj)
- Zadnja nihajna os
- Kombiniran oljni hladilnik
- SVC-plus-kabina: zelo prostorna, najboljša ergonomija in pogled naokoli
- Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja; ter servisna in parkirna zavora
- Zglobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
- LED delovne luči: 2x spredaj in 1x zadaj
- Sistem cestnih luči v skladu z StVZO zakonom
- Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
- Delovna hidravlika 76 l/min, opcijsko 88 l/min (Flow sharing), opcijsko 104 l/min (Load Sensing)
- Nastavljiv volanski obroč (nastavitev višine in kota volana)
- Števec delovnih ur, števec vrtjajev, merilnik goriva ter merilnik temperature
- Nastavljiv naslon za roke
- Protiutež na zadnjem delu in kljuka za vleko
- Glavno stikalo baterije
- 2-stopenjski čistilec zraka z visoko učinkovitim sistemom predčiščenja
- Hitri priklop za kolesni nakladalnik s hidravličnim zaklepanjem
SCHÄFFER SISTEMI
HIGH TRACTION FORCE
Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.
PREDNOSTI:
- Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
- Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
- Večje udobje vožnje, hitrejše delo
SCHÄFFER POWER TRANSMISSION
Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.
PREDNOSTI:
- Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
- Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
- Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
- Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
- Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)