STANDARDNA OPREMA:

  • 4-valjni vodno hlajen diesel motor Deutz TCD 2.9, 55 kW (75 KM)
  • DOC in DPF skladnost s standardom emisij Stage V
  • Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
  • Pnevmatike 400/70-20 AS, offset 0
  • HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
  • SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
  • Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
  • HD planetarne osi z blokado proti zdrsu; (8-lukenj)
  • Zadnja nihajna os
  • Kombiniran oljni hladilnik
  • SVC-plus-kabina: zelo prostorna, najboljša ergonomija in pogled naokoli
  • Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja; ter servisna in parkirna zavora
  • Zglobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
  • LED delovne luči: 2x spredaj in 1x zadaj
  • Sistem cestnih luči v skladu z StVZO zakonom
  • Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
  • Delovna hidravlika 76 l/min, opcijsko 88 l/min (Flow sharing), opcijsko 104l/min (Load Sensing)
  • Nastavljiv volanski obroč (nastavitev višine in kota volana)
  • Števec delovnih ur, števec vrtjajev, merilnik goriva ter merilnik temperature
  • Nastavljiv naslon za roke
  • Glavno stikalo baterije
  • 2-stopenjski čistilec zraka z visoko učinkovitim sistemom predčiščenja
  • Hitri priklop za kolesni nakladalnik s hidravličnim zaklepanjem

SCHÄFFER SISTEMI


HIGH TRACTION FORCE

Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.

PREDNOSTI:

  • Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
  • Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
  • Večje udobje vožnje, hitrejše delo


SCHÄFFER POWER TRANSMISSION

Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.

PREDNOSTI:

  • Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
  • Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
  • Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
  • Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
  • Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)

 

POŠLJI POVPRAŠEVANJE

Deli naprej