STANDARDNA OPREMA:

  • Kubota 4-valjni vodno hlajen diesel motor; 37,4 kW (51 KM) / 48,6 kW (66 KM)
  • DOC in DPF skladnost s standardom emisij Stage V
  • Hidrostatičen 4 kolesni pogon z avtomobilskim nadzorom
  • Visokotlačni pogon HD-plus
  • Pnevmatike 11.5/80-15.3 AS, offset +40
  • HTF (VISOKA VLEČNA SILA)
  • SPT (PRENOS SCHÄFFER MOČI)
  • Hidravlična hitra prestava 20 km/h s preklopom pod obremenitvijo
  • Original Schäffer planetarne osi z blokado proti zdrsu
  • Kombiniran oljni hladilnik
  • Večdelne lamelne zavore brez vzdrževanja, ter servisna in parkirna zavora
  • Zlobni spoj brez potrebnega vzdrževanja
  • Zaščitni sistem za varnostno streho
  • LED delovne luči na varnostni strehi: 1 x na roki; kabina: 2 x spredaj, 1 x zadaj
  • Z- nakladalna roka s paralelnim dvigom
  • Električno upravljanje tretje hidravlične funkcije z upravljavsko ročico – joystick
  • Delovna hidravlika 76 l/min
  • Nastavljiv volanski obroč
  • Števec delovnih ur, števec vrtjajev, merilnik goriva ter merilnik temperature
  • Nastavljiv naslon za roke
  • Protiutež na zadnjem delu
  • Široko podvozje
  • Stikalo Voznik-na-vozilu
  • Hitri priklop za kolesni nakladalnik s hidravličnim zaklepanjem

SCHÄFFER SISTEMI


HIGH TRACTION FORCE
Samodejno uravnavanje potisne sile, ki nakladalniku omogoča, da tudi v hitri prestavi vedno razvije največjo potisno silo.

PREDNOSTI:

  • Tudi v hitri skupini je vedno na voljo maksimalna potisna sila, npr. pri potiskanju v kup
  • Tudi pri speljevanju v breg ni potrebno ročno prestavljanje v nižjo prestavo
  • Večje udobje vožnje, hitrejše delo


SCHÄFFER POWER TRANSMISSION
Elektronsko uravnavan pogon: pogon se prilagodi vrtilnemu momentu dizel motorja.

PREDNOSTI:

  • Manjša poraba goriva, manjši stroški uporabe
  • Pomoč pri speljevanju olajša speljevanje na nagibu
  • Različne parametre vožnje je mogoče predhodno nastaviti
  • Varnostna funkcija: med drugim varovanje pred pregretjem motorja in prehitrim vrtenjem motorja
  • Opcijski potenciometer prevzame naloge tempomata: stroj ohranja konstantno hitrost vožnje neodvisno od števila vrtljajev motorja, kar je še posebna prednost pri delu s stroji za pokladanje krme, raztros slame ali mulčenju (pri 9640 T in 9660 T s krmiljenje z vozno stopalko)


ECO MODE
Samodejno zmanjšanje števila vrtljajev motorja pri ohranjanju enake hitrosti vožnje.

PREDNOSTI:

    • Zmanjšana poraba goriva, zmanjšanje stroškov uporabe
    • Manjša obremenitev s hrupom
    • Do okolja prijaznejša uporaba
    • Brez omejitev zmogljivosti

POŠLJI POVPRAŠEVANJE

Deli naprej